زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 8:37 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 1377
نویسنده پیام
baran22 آفلاین



عضویت: 10 /10 /-622


دستگاه تناسلی زن

چگونه میشود سیاه شدن دستگاه تناسلی زن رو از بین برد؟


دوشنبه 04 آذر 1392 - 01:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
modir آفلاین



ارسال‌ها : 231
عضویت: 11 /6 /1391
سن: 34
تشکرها : 2
تشکر شده : 27
پاسخ : 1 RE دستگاه تناسلی زن

نقل قول از baran22

چگونه میشود سیاه شدن دستگاه تناسلی زن رو از بین برد؟

تراکم سلول های حاوی رنگدانه های پوست در سطح پوست یکسان نیست . آنها در نوک پستان ، صورت و ناحیه ی تناسلی بیشتر هستند و همچنین میزان آنها در نقاط در معرض نور بیشتر میباشند . نژادهای مختلف دارای ملانین یکسان نیستند .
اکثرا تیرگی لب داخلی (labia minora) به دلیل تغییرات هورمونی ، تحریک پوستی و بارداری میباشد . اين تيرگي بعد از سن بلوغ ممکن است بیشتر شود . رنگ تیره لب داخلی در سن بلوغ به علت تجمع رنگدانه ملانینی است که به پوست رنگ میدهد . در خانم های بالغ تجمع این رنگدانه ها میتواند بیشتر بر روی نوک پستان ، کلیتر و لبهاى فرج صورت گیرد و در دوران شیردهی میزان آن بر روی نوک پستان بیشتر میشود .
لکه های قهوه ای رنگ می تواند بر اثر آلرژی تماسی یا قارچ نیز باشد . در صورتی که بر اثر التهاب و عفونت قارچی باشد میتوان آنرا با درمانهای جلدی علاج نمود . پاره ای از نقاط تیره را با لایه برداری و یا لیزر میتوان بر طرف کرد که نمونه بزرگ آن مایکل جکسون ستاره موزیک پاپ آمریکاست .
با افزایش سن زنان ، بافت چربی زیر پوست نازک تر می شود و سیاهرگها اغلب به آسانی قابل رویت میگردند و پوست ناحیه مارک سیاه مایل به آبی بخود میگیرد که حالتی طبیعی است . در این ارتباط خانمها بیشتر به کشاله ران حساس میشوند .
همانطوریکه گفته شد در مجموع تیره شدن لبهای فرج در سنین بلوغ به دلیل تغییرات هورمونی ، بلوغ و تغییرات منظم بدن در حال رشد میباشد . اگر شما در بیست سالگی یا بیشتر باشید ، این حالت معمولا می تواند به دلیل تغییرات هورمونی ، داروهای ضد بارداری و موارد هورمونی مشابه باشد . اگر هر گونه درد ، ناراحتی ، خارش ، تورم یا سایر علایم غیر عادی را داشته باشید با دکترتان مشاوره نمائید . اما اگر غیر از تیره شدن بقیه موارد سلامتیتان طبیعی باشد


پنجشنبه 07 آذر 1392 - 18:49
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از modir به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: parimah /
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :